Vardagslyx

Igår va jag med mina sköna bönor Fanny & Melina på Plock och åt tapas och drack lite vin. Så himla mysigt! Det är vad jag kallar vardagslyx! Det är nice att äta tapas för då kan man sitta och plocka, prata och äta lääänge.. Sen kom dom från 24UNT och ville intervjua oss, men det är ju inte riktigt min grej så jag hoppade det. Men Fanny & Melina skuttade fram till kameran för en liten intervju. Dom undra vad vi tyckte om att krogaran själva skulle få bestämma åldersgräns. Sen åkte jag hem med 21.45 bussen, jag MÅSTE få sova ordentligt när jag ska jobba, annars är jag helt döööööd. men såg på twitter att fantan och mellan hade knata vidare :) Krigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0