Idol

Igår va Fanny, Bella, Bellas Tobbe här och åt tacos och kollade på idol med oss.. Melina kom också förbi en sväng efter hennes kvällspass :)

Jag vet inte riktigt om jag har funnit mig en favorit än.. Men Moa gillar jag! Men jag gillade henne som mest när hon kom in på audition och sjöng sin egen låt, hur bra va inte den?

Tyckte det va bra/rätt att Linni åkte ut. Hon sjunger så konstigt, konstig mörk röst, låter inte som den kommer från henne. Och man väljer inte -Vill du ligga med mig Och man glömmer inte bort heeeela texten..

Robin, han kan jag inte ens titta på när det är hans tur att sjunga. It hurts in my eyes! Blir så upprörd för att han ser ut som en TANT! Visst han sjunger inte dåligt men.. inte okej att se ut som en tant med färgat hår när man egentligen är en pojke.

jaja.. nog om min idolrecension..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0