Harryboy

Idag ska vi hem till Annika & Niklas och kolla på trav och grilla, säkert årets sista grillning.
Så vi har köpt en Harryboy och hoppas på Superjakpot 70 miljoner..
 undra om man kan vinna så mycket på en harryboy för 100 kr? Men jag säger som Gunde - ingenting är omöjligt
Tänk om man vann 70 miljoner!

Då skulle jag:

Köpa lägenhet/hus åt mig och Tobbe som vi kunde leva lyckliga i tills vi dör

Åka till Thailand och köpa ett hus där

Ge min familj några mijoner

Fettsuga mig eller skaffa en jävlig PT

Köpa en lägenhet i Spanien, eller hur långt räcker pengarna?



Sen skulle jag så klart göra små saker som shopping, gå ner i timmar på jobbet kanske, eller jobbar man inte alls då? Undra om folk har sagt upp sig från sina arbeten när dom har vunnit typ 100 miljoner?

äh dom här frågorna får jag tänka på ikväll när jag är superjakpot vinnaren istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0